Перейти до основного вмісту
Заняття з математики
8 травня під керівництвом викладача математики циклової комісії загальноосвітньої та загальної підготовки Пашко Л.В. студенти 1-го курсу провели заняття з математики на асфальті.
Мета заходу: "Запровадити елементи STEM- освіти на уроках математики".
Одним із напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM, завдяки якій діти розвивають логічне мислення та технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, стають новаторами, винахідниками.
Пашко Людмила Василівна другий рік поспіль запроваджує заняття з математики за межами аудиторії. Ці заняття добре впливають на здоров’я , сприяють хорошим стосункам між викладачем та студентами та їх між собою.
При повторенні теореми Піфагора студенти власноруч накреслили прямокутний трикутник із реальними розмірами: 3 метри, 4 метри. Потім виміряли і побачили, що гіпотенуза трикутника приблизно дорівнює 5 метрам. Після цього записали формулу теореми і вже точно вирахували довжину гіпотенузи.
Розв’язали декілька прикладних задач. Одна з них про будівництво даху над гаражем. Друга задача про драбину. Якщо ми знаємо довжину драбини і на який поверх треба піднятися, то ми вирахували на скільки метрів треба відставити нижній кінець драбини від стінки.
Заняття на свіжому повітрі створюють більш позитивну асоціацію з навчанням.
Позитивна атмосфера й відсутність стресу сприяють засвоєнню інформації.
Всі студенти груп Д-ГО-11 та ЕП-ТС-11 отримали високі оцінки за вміння застосовувати теоретичні знання на практиці та за навички. Молодці!