12.06.2025

Студенти групи ГО-31 відпрацьовують навички з організації і технології обслуговування гостей основними службами готелю, зокрема, службою прийому і розміщення. Практично засвоюють етапи обслуговування клієнтів:
- до прибуття в готель (бронювання, попередня оплата);
- прибуття в готель, реєстрація та розміщення нових постояльців;
- обслуговування гостей під час проживання (основні і додаткові послуги, культура обслуговування);
- виїзд з готелю, включаючи остаточний розрахунок;
- особливості інноваційної діяльність підприємства.
Дякуємо адміністрації готелю "Premier Hotel Palazzo" за гостинну зустріч, професіоналізм та можливість отримання знань у реальному виробничому середовищі.
Запрошуємо всіх охочих долучитися до нашої студентської родини!