Перейти до основного вмісту

Кадровий склад коледжу, що забезпечує освітній процес, налічує 35 педагогічних працівника відповідної кваліфікації (всі за основним місцем роботи).

Педагогічні працівники відповідної кваліфікації об’єднані у групи забезпечення за кожною спеціальністю/освітньо-професійною програмою.

Кадровий склад (відповідно до ліцензійних вимог)

Відомості про педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес за спеціальностями, а також відомості про педагогічних працівників, які працюють у коледжі за основним місцем роботи та мають освітню та/або професійну кваліфікацію, яка відповідає спеціальностям

Забезпечення щорічного професійного розвитку педагогічних працівників, стимулювання їхнього фахового зростання та професійної самореалізації є одним з головних стратегічних напрямків розвитку Коледжу.

Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Положення (внутрішній нормативний документ коледжу, що регламентує процедури підвищення кваліфікації педагогічними працівниками)

План підвищення кваліфікації

Орієнтовний план підвищення кваліфікації на поточний календарний рік

З метою підвищення ефективності та результативності професійної діяльності, забезпечення прозорості та об’єктивності, здорової конкуренції, підвищення мотивації, ефективності праці, накопичення статистичної інформації про стан і розвиток професійної компетентності  та стимулювання діяльності, спрямованої на підвищення якості освітніх послуг,  у коледжі впроваджене  щорічне рейтингового оцінювання педагогічних працівників.

Про рейтингове оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників

Положення (внутрішній нормативний документ коледжу, що регламентує порядок рейтинової оцінки професійної діяльності педагогічних працівників)

Рейтинг педагогічних працівників

Інформація про результати роботи рейтингової комісії

Про преміювання та встановлення надбавок і доплат працівникам коледжу

Положення (внутрішній нормативний документ, що регулює питання преміювання та встановлення надбавок і доплат працівникам коледжу)