Для забезпечення повноцінного виховання особистості на основі відродження базових цінностей і традицій українського народу, виховання високого професіоналізму, творчої активності, самостійності, ініціативності майбутніх фахівців, використання гуманної педагогіки як теоретичної основи навчання і виховання студентів; особистісно орієнтованого освітнього процесу, синергетичності як можливості ґрунтовного міждисциплінарного навчання і виховання в контексті сучасних вимог до конкурентоздатності професіонала, впровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання у Коледжі поводиться навчально-виховна робота, а саме така її форма як діяльність предметних гуртків.
Освітній процес в гуртках та інших творчих об'єднаннях за інтересами здобувачів освіти здійснюється в напрямках художньо-естетичного, туристично-краєзнавчого, еколого-натуралістичного, науково-технічного, дослідницько-експериментального, військово-патріотичного, соціально-реабілітаційного, оздоровчого та гуманітарного виховання.
У Коледжі працюють такі гуртки:
Спортивні, керівник Олексієнко В.А.
«Теплотехніка», керівник Декань Л.В.
Мета:
- поглиблення знань з теплотехніки - ознайомлення учасників із основами термодинаміки, принципами передачі тепла, методами підвищення енергоефективності та іншими важливими аспектами теплотехніки;
- практичне застосування теоретичних знань - розробка та виконання лабораторних дослідів, моделювання процесів теплопередачі, створення простих теплотехнічних установок, що дає можливість учасникам набути практичних навичок;
- розвиток навичок критичного мислення та інженерного аналізу - вирішення практичних задач, аналіз теплових процесів у побуті та промисловості, обговорення сучасних інженерних рішень та інновацій у теплотехніці;
- формування екологічного мислення - обговорення шляхів зменшення витрат енергії та зниження викидів в атмосферу, зокрема, використання відновлюваних джерел енергії та екологічно чистих технологій;
- залучення до професійної орієнтації - ознайомлення з теплотехнічними професіями, вивчення перспектив працевлаштування в галузі енергетики, машинобудування та екології;
- розвиток командної роботи - виконання проєктів у команді, що допомагає розвивати комунікаційні навички, навички співпраці та координації.
Напрямок: поглиблена теоретична підготовка, практичне застосування знань, науково-дослідницька робота.
«Діловодство», керівник Зеленський Р.М.
Мета:
- надання учасникам поглиблених знань з діловодства;
- розвиток навичок роботи з документами.
Напрямок: навчально-практичний - ознайомлення з основними принципами документообігу, вивчення типів ділових документів (заяви, накази, протоколи, службові записки тощо), практика в складанні та редагуванні документів.
«Літературні світлини», керівник Мацюра Н.І.
Мета:
- створити умови для розкриття потенціалу здібних студентів, які мають нахил до творчої роботи та урізноманітнення знань з української мови та літератури, культури усного та писемного мовлення, оформлення творчих робіт;
- формувати національну гордість за нашу мову, виховувати якості патріота країни.
Напрямок: література, мова.
«Історичний», керівник Максименко Н.О.
Мета:
- формування історичних знань;
- підвищення інтересу до історичної дисципліни, її ролі в процесі розвитку людської цивілізації;
- підготовка студентів до НМТ з історії України;
- розвиток умінь самостійно організовувати навчальну роботу;
- виховання поваги до власної історії, любові до рідного краю.
Напрямок: поглиблене вивчення історії України, відповідно до програми НМТ з історії України.
«Математичний», керівник Пашко Л.В.
Мета:
- розширення і поглиблення бази математичних знань, розвиток пізнавальних інтересів до математики.
Напрямок: підготовка до здачі НМТ.
«Біологічний», керівник Лупашко Г.О.
Мета:
- розширення і поглиблення знань студентів з біології;
- розвиток інтересу студентів до дослідницької діяльності;
- формування наукового світогляду та загальнолюдських цінностей;
- патріотичне, трудове та екологічне виховання студентів.
«Економічних дисциплін», керівник Гончаренко В.І.
«Готельно-ресторанна справа», керівник Богомаз А.С.
Мета:
- залучення здобувачів освіти до науково-дослідницької діяльності;
- сприяння розвитку наукового мислення і навичок щодо розв'язання теоретико-прикладних проблем сфери готельно-ресторанних послуг;
- обговорення актуальних питань та визначення сучасних шляхів розвитку індустрії гостинності;
- забезпечення реалізації інтелектуального потенціалу і розвитку творчої ініціативи студентів, формування їх науково-теоретичних та практичних компетентностей.
Напрямок:
- вдосконалення практичних професійних навичок в сфері готельно-ресторанного обслуговування;
- розвиток навичок самостійної роботи студентів, зокрема у зборі інформації для написання НДР на тему «Перспективи розвитку готельно-ресторанної індустрії України».
Основним завданням кожного предметного гуртка є:
- всебічний розвиток особистості, її нахилів, здібностей, талантів;
- забезпечення професійного самовизначення;
- поглиблене ознайомлення з певною проблемою;
- продовження роботи, початки, якої закладені на заняттях з відповідних дисциплін;
- науково-дослідницька діяльність здобувачів освіти тощо.
Робота предметних гуртків базується на таких принципах:
- особистісного підходу;
- індивідуального підходу;
- відкритості студентського об’єднання, що передбачає добровільність входження в нього
Про предметні гуртки
Положення (внутрішній нормативний документ, який регламентує гурткову роботу)
Звіти про результати роботи
Матеріали, що висвітлюють результати роботи предметних гуртків