Перейти до основного вмісту

Для забезпечення повноцінного виховання особистості  на основі відродження базових цінностей і традицій українського народу, виховання високого професіоналізму, творчої активності, самостійності, ініціативності майбутніх фахівців, використання гуманної педагогіки як теоретичної основи навчання і виховання студентів; особистісно орієнтованого освітнього процесу, синергетичності як можливості ґрунтовного міждисциплінарного навчання і виховання в контексті сучасних вимог до конкурентоздатності професіонала, впровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання  у Коледжі  поводиться навчально-виховна робота, а саме така її форма як діяльність предметних гуртків.

Освітній процес в гуртках та інших творчих об'єднаннях за інтересами здобувачів освіти здійснюється в напрямках художньо-естетичного, туристично-краєзнавчого, еколого-натуралістичного, науково-технічного, дослідницько-експериментального, військово-патріотичного, соціально-реабілітаційного, оздоровчого та гуманітарного виховання.

У Коледжі працюють такі гуртки:

Спортивні, керівник Олексієнко В.А.

«Теплотехніка», керівник Декань Л.В.

Гурток Теплотехніка 2024
Гурток Теплотехніка 2024

Мета: 

  • поглиблення знань з теплотехніки - ознайомлення учасників із основами термодинаміки, принципами передачі тепла, методами підвищення енергоефективності та іншими важливими аспектами теплотехніки;
  • практичне застосування теоретичних знань - розробка та виконання лабораторних дослідів, моделювання процесів теплопередачі, створення простих теплотехнічних установок, що дає можливість учасникам набути практичних навичок;
  • розвиток навичок критичного мислення та інженерного аналізу - вирішення практичних задач, аналіз теплових процесів у побуті та промисловості, обговорення сучасних інженерних рішень та інновацій у теплотехніці;
  • формування екологічного мислення - обговорення шляхів зменшення витрат енергії та зниження викидів в атмосферу, зокрема, використання відновлюваних джерел енергії та екологічно чистих технологій;
  • залучення до професійної орієнтації - ознайомлення з теплотехнічними професіями, вивчення перспектив працевлаштування в галузі енергетики, машинобудування та екології;
  • розвиток командної роботи - виконання проєктів у команді, що допомагає розвивати комунікаційні навички, навички співпраці та координації.

Напрямок: поглиблена теоретична підготовка, практичне застосування знань, науково-дослідницька робота.

«Діловодство», керівник Зеленський Р.М.

Мета:

  • надання учасникам поглиблених знань з діловодства;
  • розвиток навичок роботи з документами.

Напрямок: навчально-практичний - ознайомлення з основними принципами документообігу, вивчення типів ділових документів (заяви, накази, протоколи, службові записки тощо), практика в складанні та редагуванні документів.

«Літературні світлини», керівник Мацюра Н.І.

Гурток дітература 2024

Мета: 

  • створити умови для розкриття потенціалу здібних студентів, які мають нахил до творчої роботи та урізноманітнення знань з української мови та літератури, культури усного та писемного мовлення, оформлення творчих робіт;
  • формувати національну гордість за нашу мову, виховувати якості патріота країни. 

Напрямок: література, мова.

«Історичний», керівник Максименко Н.О. 

Гурток Історичний 2024

Мета: 

  • формування історичних знань; 
  • підвищення інтересу до історичної дисципліни, її ролі в процесі розвитку людської цивілізації; 
  • підготовка студентів до НМТ з історії України; 
  • розвиток умінь самостійно організовувати навчальну роботу;  
  • виховання поваги до власної історії, любові до рідного краю.

Напрямок: поглиблене вивчення історії України, відповідно до програми НМТ з історії України.

«Математичний», керівник Пашко Л.В.

Гурток математичний 2024

Мета: 

  • розширення і поглиблення бази математичних знань, розвиток пізнавальних інтересів до математики. 

Напрямок: підготовка до здачі НМТ.

«Біологічний», керівник Лупашко Г.О.

Мета:

  • розширення і поглиблення знань студентів з біології;
  • розвиток інтересу студентів до дослідницької діяльності;
  • формування наукового світогляду та загальнолюдських цінностей;
  • патріотичне, трудове та екологічне виховання студентів.

«Економічних дисциплін», керівник Гончаренко В.І.

«Готельно-ресторанна справа», керівник Богомаз А.С.

Готельно-ресторанна справа 2024

Мета: 

  • залучення здобувачів освіти до науково-дослідницької діяльності;
  • сприяння розвитку наукового мислення і навичок щодо розв'язання теоретико-прикладних проблем сфери готельно-ресторанних послуг;
  • обговорення актуальних питань та визначення сучасних шляхів розвитку індустрії гостинності;
  • забезпечення реалізації інтелектуального потенціалу і розвитку творчої ініціативи студентів, формування їх науково-теоретичних та практичних компетентностей.

Напрямок: 

  • вдосконалення практичних професійних навичок в сфері готельно-ресторанного обслуговування;
  • розвиток навичок самостійної роботи студентів, зокрема у зборі інформації для написання НДР на тему «Перспективи розвитку готельно-ресторанної індустрії України».

Основним завданням кожного предметного гуртка є:

  • всебічний розвиток особистості, її нахилів, здібностей, талантів;
  • забезпечення професійного самовизначення;
  • поглиблене ознайомлення з певною проблемою;
  • продовження роботи, початки, якої закладені на заняттях з відповідних дисциплін;
  • науково-дослідницька діяльність здобувачів освіти тощо.

Робота предметних гуртків базується на таких принципах

  • особистісного підходу; 
  • індивідуального підходу; 
  • відкритості студентського об’єднання, що передбачає добровільність входження в нього
Про предметні гуртки

Положення (внутрішній нормативний документ, який регламентує гурткову роботу)

Звіти про результати роботи

Матеріали, що висвітлюють результати роботи предметних гуртків